Види ваг

Ваги для торгівлі  продавця (через прилавок) мають такі функції:


  1. зважування товару,
  2. підрахунок вартості товару,
  3. підрахунок здачі,
  4. вибирання маси тари,
  5. помноження ціни штучного товару,
  6. підсумовування декількох покупок.

Тип  TIGER 15


Ваги для магазинів самообслуговування:


  1. мають функції маркування товару;
  2. друкування етикетки з інформацією про найменування товару, його вартість, вагу, ціну за кілограм, терміни збереження;
  3. розширений обсяг пам’яті .
              Торгівельні ваги 
              з друком етикетки

             "Штрих-ПРИНТ"

      Зважування та етикетування вагового то-вару виконується покупцями самостійно. Для максимальної зручності кнопки кла-віатури мають великі розміри . Ваги призначені для встановлення у відділах заморожених продуктівовочейфруктів та кондитерських виробів.


Порційні ваги

  Максимальна межа зважування до 30 кг. Використовуються в усіх закладах громадського харчуванняпорційнуванні страв і як контрольні в кулінарних крамницяхпродуктових ,торгових підпри-ємствахКрім того, вони застосовуються в магазинах і закладах харчування для розфасовки продуктів , а також у непродовольчих магазинах і виробництві.

Серія CERTUS Base

       Ваги CERTUS Base призначені для експлуатації в умовах високої запиленості та вологості.

               Функції:
  1. вибірка маси тари 100% від НПВ;
  2. визначення  брутто/нетто;
  3. 3 одиниці виміру маси : грами, кілограми або унції;
  4. автоматичне стеження нуля.


Порційно-рахункові



ваги використовуються при розфасовці штучних виробів. При цьому ваги дозволяють швидко визначити загальну кількість зважуваних виробів за масою одного, заздалегідь зваженого і внесеного в пам'ять ваг.

Серія JW


Основні функції ваг:


  1. вибірка маси тари до 100 % від НГЗ;
  2. рахункова функція;
  3. функція сумування результатів зважуванняавтоматичне стеження нуля;
  4. 4 рівні фільтра вібрації;
  5. функція ручного дозування;
  6. автоматичне вимкнення живлення.


Комментариев нет:

Отправить комментарий